Promotivni pokloni – statistike i činjenice

Nije tajna da su promotivni pokloni posvuda. Bez obzira imate li nekoliko promotivnih majica u ormaru ili puno kemijskih olovki koje ste skupili tijekom godina, šanse su da niste stali i razmislili koliko ovi predmeti s logotipom zapravo mogu biti učinkoviti. Donosimo Vam 20 zanimljivih statističkih podataka i činjenica o promotivnim poklonima koje vjerojatno niste znali.

PRISJEĆANJE BRANDA

  1. 90% ljudi koji dobiju promotivni proizvod mogu se sjetiti imena tvrtke od kojih su ih dobili
  2. Pojedinačni promotivni poklon u prosjeku ostvaruje oko 350 impresija mjesečno
  3. 82% ljudi ima pozitivniji dojam o tvrtki od koje je dobila promotivni proizvod
  4. 80% ljudi ima trenutnu reakciju i angažman kada dobiju promotivni artikl od kompanije za koju do tada nisu čuli
  5. 70% tvrtki promotivne proizvode smatra uglavnom ili uvijek učinkovitima u postizanju marketinških ciljeva.

KLIJENTI I KUPCI

  1. 72% kupaca vjeruje da je kvaliteta promotivnih poklona izravno povezana s ugledom tvrtke
  2. 60% kupaca drži i koristi promotivni artikl oko 2 godine
  3. 59% zaposlenika koji dobiju promotivni ili poslovni poklon od svog poslodavca nakon toga imaju pozitivniji dojam o svom radnom mjestu
  4. 63% potrošača će promotivni artikl proslijediti dalje kada ga prestanu koristiti
  5. 69% kupaca bi uzelo promotivni artikl ako smatraju da je koristan i da im može poslužiti u svakodnevnom životu.

PROMOTIVNI POKLONI

  1. 31% kupaca posjeduje barem 1 promotivnu torbu za kupovinu
  2. Promotivne torbe generiraju više utisaka od bilo kojeg drugog promo proizvoda s brojkom od 6.000 tijekom vremena korištenja predmeta
  3. 47% klijenata ili kupaca će promotivne majice koristiti i dulje od 2 godine
  4. Promotivni ili poslovni kalendar će generirati preko 850 impresija za vrijeme svog korištenja
  5. 90% potrošača je prijavilo da posjeduje barem 1 promotivnu šalicu, čašu ili sportsku bocu.

ZAŠTO PROMOTIVNI POKLONI?

  1. 85% ljudi koji su dobili promotivni poklon ostvarilo je suradnju s tvrtkom od koje su ga dobili
  2. 2.5 puta je veća vjerojatnost da će potrošači imati pozitivnije mišljenje o promotivnom artikle nego o internet oglasu
  3. Isticanje i dodavanje promotivnih poklona u oglase na društvenim mrežama može povećati učinkovitost oglasa do 44%
  4. 42% potrošača ima pozitivnije mišljenje o oglašivaču ako su promotivni pokloni izrađeni od ekološki prihvatljivih materijala
  5. Samo 20% ljudi će baciti neželjeni promotivni proizvod.

Slobodno iskoristite ove podatke da šokirate svoje prijatelje ili kolege nasumičnim znanjem ili da se sami nadahnete za kupnju promotivnih poklona. Industrija promotivnih proizvoda doista je impresivna i može biti učinkovita za sve vrste poduzeća i organizacija pa tako i za Vaše!