FAQ - Često postavljana pitanja

1. Da li je tisak uključen u cijenu proizvoda na web shopu?

Tisak nije uključen u cijenu proizvoda, već se obračunava prema zaprimljenim informacijama odnosno upitu klijenta. Cijena se formira prema tehnici tiska, broju boja, veličini, željenim pozicijama te količini proizvoda.

2. Da li radite grafičke pripreme i prilagodbu dizajna za tisak na željeni artikl?

Uslugu grafičke pripreme i prilagodbu dizajna možemo Vam ponuditi vrlo brzo i kvalitetno.

3. Koje sve opcije brendiranja postoje?

Niže navedene tehnike tiska nisu primjenjive na sve artikle i nisu istog cijenovnog ranga. Za svaki artikl postoji točno propisan maksimalni prostor za tisak unutar kojeg se može aplicirati logo. Prema vašem upitu naši agenti predložit će Vam opcije tiska prema željenom artiklu i ponuditi cijenu. Tehnike tiska su: Laserska gravura, Tampon tisak, Sito tisak , Digitalni transfer, Transfer na keramiku, Vez, Sublimacija, Digitalni transfer, Digitalna naljepnica, Suhi žig.

4. U kojem formatu prihvaćate pripremu za tisak?

Molimo da nam logotipe odnosno materijale za personalizaciju šaljete u vektorskom obliku; .ai, .eps, .pdf .tif, veličine do 3 MB.

5. Da li je PDV uključen u cijenu proizvoda na web shopu? Sve cijene na web shopu?

Sve cijene na web shopu Promostart.hr izražene su bez PDV-a.

6. Koliki je rok isporuke?

Artikli bez aplikacije loga (personalizacije) dostupni su u roku od 3-7 radnih dana od zaprimljene uplate.

Za artikle na koje se aplicira tisak se rok produžuje te ovisi o količini proizvoda te tehnici tiska. U ponudi ćemo istaknuti okvirni rok isporuk koji vrijedi od potvrde uplate i odobrenog vizuala za tisak.

Ne odgovaramo za moguća kašnjenja uzrokovana dostavnim službama, vremenskim nepogodama te Covid19 izvanrednim situacijama.

7. Koji načini plaćanja su dostupni?

Virmanska uplata po potvrdi narudžbe.

8. Koji je minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe iznosi 1.500,00 Kn + PDV.

Za narudžbe ispod 1.500,00 Kn se naplaćuju dodatni troškovi i dostava.

9. Da li je moguće otkazati narudžbu?

Plaćenu i potvrđenu narudžbu u pravilu nije moguće otkazati, no u svakom slučaju što prije kontaktirajte svog prodajnog agenta.

10. Da li mogu dobiti uzorak proizvoda?

Ako uzorak proizvoda imamo u našem izložbenom prostoru, možemo Vam ga posuditi do 3 radna dana te u tom slučaju naručitelj snosi trošak dostave. Uzorke koje nemamo na skladištu možete naručiti i u tom slučaju plaćate uzorak te troškove dostave. Isti uvjeti vrijede za uzorke s tiskom.